Svar till Frågestunden.

Vilka bloggar läser du? Lisas, Hannas, Fridas, Veronicas , Ivans. + en massa fler!

Favoblogg?
Se ovan :)

Favorit blogg?
Se ovan.

favorit färg?
Ojojoj, de var svårt. Röd gillar jag, svart och vitt och gult. Haha!

favorit plagg då du var liten?
Det kommer jag inte ihåg, men jag hatade plagg som var "knöliga", lappen kanske kliade oller de "korvade" någonstans.. Haha, klänning kanske? Puss.

Hur mycket får du i månaden ?
Jag får mitt barnbidrag. Alltså 1050. Men sen går lite till lägenhet och körlektioner. Se de är väl ungefär 850 kronor.

Favoplagg?
Klänning tror jag :)

favorit bok?
Svårt.. Men jag älskar att läsa. Just nu läser jag iallafall "Spelar roll" och den är bra :)

vilken låt/låtar kan få dig att gråta? 
Wait for you - Elliot Yamin, Hallelujah..

Går du mkt efter utseende på folk du knappt känner?
Om man ser en person man aldrig träffat förut, är de klart man lägger märke på hur den ser ut. Men om jag lär känna den, och den byter stil helt plötsligt (i kläder) så spelar det ingen roll för mig.

på vilka hemsidor kan man hitta dig?
[email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected].. Ungefär de :)

Är du en fis, Maja Karlström?
Hahaha, är du det, Caroline?

Hur länge har du spelat gitarr?
Ungefär ett år tror jag! :D

vilket är ditt favorit plagg?
Klänning tror jag.

Vad betalade du för kjolarna?
250 kronor kostar de. Gå in på humlisen.com för mer info :)

Eller jo, hur går det med grabbarna? :D
Haha, det går väl bra.. Cirkus 7 stycken som gillar mig just nu ;o

vem är veronica ?
Veronica är en kär vänn till mig.. Egentligen min brors gamla ex. Har kännt henne i många år ! Och när min bror och veronica gjorde slut så var de fortfarande goda vänner. Och hon fortsatte komma hit och träffa min familj här. Hon är som en storasyster till mig nu. Åker och hälsar på henne ibland, och hon hit. Hon kommer hit även fast min bror inte är hemma.. Kan förklara bättre någon annan gång!

Hur ofta sitter du vi datan?
För ofta.. Varje dag! :)

va tkr du e roligast, sy dina egna kläder, köpa dom eller blanda?
Blanda, lätt!

Vilken film såg du senast?
oj, de kommer jag knappt ihåg vad den heter. Så tar en annan som jag såg nyligen, Arn!

Rekomenderar du den?
Jaa, den var faktiskt riktigt bra.

Har du ätit kebabpizza?
Jag tror det faktiskt ;)

Har du nån dialekt?
Nej, jag tror inte det?

vad föredrar du, nytt eller seconhand?
Båda :)

Äkta skinn eller fusk?
Fusk

Vad tycker du är det viktigaste att uppnå i livet?
Att man blir lycklig.

Vad gör dig lycklig? 
Familj, vänner, kläder, musik, och att sjunga och spela gitarr.

Vad vill du jobba med i framtiden?
Antingen modejournalist, modell eller jobba med barn tror jag!

Hur länge har du spelat basket?
Cirkus 5-6 år..

när ska vi träffas? ;)
Haha, söta cia. Snart förhoppningsvis!

var finner du inspiration?
På bloggar och i tidningar, och av folk på stan.

finns de någon 2hand butik här i norrtälje, isf vart?
Japp, vid badhuset ligger det ett rött hus. Röda korsett gården :)

Vilka är dina favorit affärer?
H&m, 2hand.

Kan man få se ditt rum? 
När jag har städat, javisst :D

Din favorit outfit?
På mig själv? Den här gillar jag, och den här, och den här.

Hoppas att ni är nöjda med svaren!

Kommentarer
Postat av: elins

bor du i egen lägenhet?

2008-03-08 @ 15:29:51
URL: http://elinblogg.blogg.se
Postat av: ellen

ojojoj, 7 killar ;-)

2008-03-08 @ 16:16:45
URL: http://rekis.blogg.se
Postat av: elins

svar: nä eftersom du skrev att du betalade till lägenhet med barnbidraget. (: och jo, det är väl tur att du inte bor i egen lägenget!

2008-03-08 @ 18:43:46
URL: http://elinblogg.blogg.se
Postat av: emelie lunddin

tar du körlektioner? går inte du i 7an

2008-03-09 @ 09:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0