idag

image434
foto: jag

Idag var vi på Norrtelje Tidning, riktigt intressant. Inte.

Jag, Amanda och Lia blev intervjuade.. Haha!

Tanten: Vad brukar du läsa i tidningen? (frågar amanda)
Amanda: Jag brukar mest läsa det som står om mig själv..
Tanten: Jahaa.... Brukar du inte läsa något annat då?
Amanda: Joo.. Eller bara om de står om mig eller mina kompisar.

HAHA, jag undrar hur det ser ut i tidningen imorgon också. Och Amanda som försökte envisas med sina "vackra" poser på fotot.. Sen får vi se hur jag ser ut...

Fortsättning följer.

Föresten, jag vill veta vad ni har gjort idag?


T

Kommentarer
Postat av: ciasvarar

tack, saknar dig också (:

2008-01-31 @ 17:47:28
URL: http://ciamoqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0