Svar på allas frågor.

Hur länge har du spelat basket? I vilket lag är du med i? Jag har spelat i 4-5 år :) Och jag spelar i Norrtälje basket.

Vilken musik lyssnar du på ?
Oj gud, jag hatar den där frågan. Jag lyssnar på allt jag tycker är bra.. Lykke Li, Anton&Affe, The Kooks, Dia Psalma.. Lyssnar egentligen inte på så mycket band, utan mer enskilda låtar.

Hur många klänningar har du?
Ungefär 35-40 stycken, jag vet
jag är galen.

Hur lång är du ? Ca 162.

Har du en pojkvän?
Nej tyvärr :(

Vilken är din favolåt?
Just nu är det nog Lykke Li - I'm good, I'm gone och Johnossi - Man must dance.

Vart ligger den där röda korset gården som du skrivit om?
I norrtälje eller? Isåfall ligger den ungefär vid badhuset, ett rött litet hus där.

Vart ligger weekdaaays?
Hötorget tror jag? I stockholm iallafall, sen finns det en till.. Men kommer inte ihåg vart, kolla in på cheap mondays/week days hemsida så hittar du de.

När, vid vilken ålder, började du intresera dig av Mode?
Ett halvår sen kanske, 7 månader eller nåt. Då var jag 12-13.

Skulle du kunna beskriva din stil med 3 ord?
Gullig, Cool.. Söt? Så svårt att säga nåt sånt om sig själv tycker jag..

Gillar du soppa? I sånna fall vilken är din favorit? 
Haha, jag gillar svampsoppa! :D

Snö eller trettiograder?
Åh gud, båda är så himmlans mysigt. Men jag måste nog säga trettiograder.. Men det är så mysigt att åka snowboard okcså i snön... De blir nog 50/50..

Jul strumpa eller påskägg?
Julstrumpa!

Har du några syskon?
Japp, två bröder.

Vad heter dina favorit bloggar?
Frida, Ivan, Lisa, Klara, Hanna, Elin, Alice.. Och en massa fler!

Om du fick välja ett plagg att bära resten av ditt liv vilket skulle det vara?
åh, en klänning skulle det nog vara!

Top fem jag vill besöka länder?
1. Australien (har varit där redan, men vill dit igen!)
2. Thailand.. (har också varit där, men iaf!!)
3. Paris (och gå på disneyland!!)
4. Kina
5. London eller New york.



Hoppas ni fått svar på era frågor.

Tycker ni att jag ska göra fler sånna här "frågestunder"? :)



Kommentarer
Postat av: Johanna (jooho)

Jaa, jag tkr du ska göra fler sånna!!
Om du undrar e de jag som glömt skriva mitt namn
på nåra kommentarer, ( altså anonymt )

2008-02-03 @ 15:45:15
Postat av: Anonym

Nej. snäälla nej!

2008-02-03 @ 15:51:01
Postat av: sara

klart du ska göra fler :)

2008-02-03 @ 19:48:43
Postat av: hanna

Svampsoppa har jag aldrig smakat..tror jag. :)

2008-02-04 @ 15:29:31
URL: http://nanajaja.tjejsajten.se
Postat av: Emma

ja mer frågestunder!!
haha, du jag älskar med svampsoppa.
särskilt kantarellsoppa, mumma!

2008-02-05 @ 19:57:22
URL: http://www.emmamathea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0