nu kommer uppdatering!

image138



Bild 1: GRUPPBILD!
Bild 2: Emma, Elina Fannö.
Bild 3: På Pizzerian.
Bild 4: Det är faktriskt jag! När vi hade gjort spökrunda för alla i klassen.
Bild 5: Söta Emma och Elina!

Jag övernattade som sagt på min skola med klassen, det var ritkgit kul.
Vi var uppe till sex, på natten! Och jag gick upp halv åtta, så 1,5 timmes sömn då, men jag gjorde det ju valfritt!
Vi tittade på filmen instängd, bläää äcklig film. Har ni sett den? Och jag och några tjejer hade spökrunda för alla i klassen, lite rädda blev de väl haha ;)

Lyckad kväll i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Haha , va het du va på bild fyra XD

2007-09-29 @ 11:15:54
Postat av: Emma

ushja, jag har sätt den . skit lääskig. men bra ändå . hahahha

2007-09-30 @ 20:45:17
URL: http://emmamathea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0