50 års fest.



Helgen har varit finemang! I fredags drog vi till Mia och Kjell. Där bjöds det på god mat och mys, Gustav fyllde år så det var lite folk där.

Lördagen så vaknade jag med halsont, inge bra start på dagen tänkte jag.
På kvällen skulle vi nämligen på 50 års fest hos Åsa! Där skulle jag sjunga och spela gitarr med min bror typ när alla kom, som att välkomna. Sen skulle jag vara servitris.
Festen var skitkul, med dans och good mat. Tjänade 180 kronor, av drixen vi fick från alla när vi stod i baren. Och de var ändå en summa som vi delat med fyra som vi fick! :D Grattis åsa föresten!

Här kommer lite bilder från helgen:


Bild 1: Jag på bussen i fredags, lite drogad haha?
Bild 2: Folk på festen.
Bild 3: Posar i baren, haha.
Bild 4: Födelsedagsbarnet Åsa.
Bild 5: Baren!
Bild 6: Mumssssss...
Bild 7: Haha, jag dansar?


Vad har ni gjort i helgen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0