svar på frågorna :)


Jag undrar vad du använer för att hålla din hy så fräsh och fin? Haha, jag tycker inte att min hy är så jätte fräsh.. Jag håller faktiskt inte så bra "ordning" på den... Käkar mycket choklad och godis. Men jag tvättar varje kväll med aco rengöringsmedel och sånt här ansiktsvatten. Och natt/dag kräm!

Vad gör du på fritiden? Jag spelar basket, umgås med kompisar, har precis börjat på teater så de gör jag också, sen går jag på gitarr :)

Va får du all inspration till din klädstil ifrån? Oj, de är mycket. Tidningar, folk på stan, bloggar (!) och så vidare.. Sen så använder jag min fantasi.

Vilka är dina favorit bloggar? Finns många, men tex Veronicas, http://baverhojt.blogg.se och massa fler.

Vad använder du för hårprodukter? typ shampoo, spray, mousse osv. Jag använder inget speciellt, ett silvershampo och balsam.. Jag använder olika, tar det som finns faktikst haha :) Hårsprej använder jag också olika, men just nu är det Wella Hairspray eller va den heter, blå/turkos flaska.

Beskriv din stil med tre ord! Söt, Trendig, Tuff

Vad har du för photo program? :) Photoshop CS3 tror jag det heter.

Det absolut bästa skönhetstipset? De är jag inge bra på.. Men äta nyttigt och sova och röra på sig tror jag!

Någonting du inte skulle kunna klara dig utan? Vänner, Familj/Släkt, Godis, Mat, Gitarr, Musik, Kläder.

Har du nån stilikon? Neaaj, jag tror faktiskt inte det. Tar av lite olika.

Hur många besökare har du per dag?
Jag har som högst haft 164 stycken förra veckan.. Unika alltså. Vet inte riktigt hur många de brukar vara.. Runt 90 unika per dag kanske? Olika...

Har du träffat någon person som du aldrig någnsin kommer att glömma av någon anledning? Jaaa! Absolut.. För att man har haft så många underbara minnen med dem osv.

Vad vill du bli när du blir stor? Modejournalist kanske, eller typ sy kläder.. Eller jobba med barn eller musik.

Har du nån gång haft någon annan stil än den du har nu? Haha jaa! Jag har varit "svartis" och varit lite "mjukisbrallor"-stil hahaha eller vad man ska säga!

Använder du mkt smink, eller lite lagom bara? Lagom, skulle jag nog säga.

Vilket märke är bäst tkr du av: Isadora, Maybeline New York eller Maxfactor? Kan jag nog inte svara på eftersom jag knappt använder de märkerna! :o

Hoppas ni är nöjda med svaren!

Kommentarer
Postat av: Paulina

men shiit asså förlåt men du har massor av kommentarer men inte fler besökare, hur? Kommenterar du mkt på anda bloggar? Jag i snitt 100 unika om dagen och har inte alls ås många kommentarer.:D

2008-02-11 @ 21:47:28
URL: http://paulinasintressen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0