vår/sommar 2008

 Klänningar: blommiga, färglada, korta, lösa, tighta. jag älskar klänningar. helst med fickor också.
 Kjolar: tajta men även vippiga. i alla färger!
 Byxor/Jeans: ska försöka hitta ett par snygga svarta med högmidja.
Toppar: lösa, stora.
 Blusar: jag har typ inga blusar, men om.. typ puffiga armar och sött mönster.
Jackor/koftor: stora koftor..  och sen ska jag införskaffa någon söt midjelång tygjacka.. sen kommer jag självklart använda skinnjackan.
Skor: vita tygskor, ballerinor.
Väskor: alla söta axelbandsväskor! love them.
Solglasögon: stora, vill ha ett par wayfarers.
Huvudbonad: turban tror jag, diadem, rosetter.
Smink: rött läppstift, kajal, mascara, foundation, rouge.

Så ser min vår/sommar ut, hur ser din ut?

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag läste nånstans att i vår ska man ha korall/orange läppar ;s men rött är ju fint det med ;)

2008-01-25 @ 23:26:14
URL: http://lineaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0