vigelsjö gård


På onsdagen så drog vi till vigelsjö gård, skitkul faktiskt!
Var inte så trött för att ha sovit en timme bara! På vigelsjö gård så bjöds det på sammarbetsövningar, roliga sådana!

Det där pusslet var skitsvårt, men när man lagt klart det så var det visst inte så svårt
Och på bild 3, och 4 så var det nog den roligaste grenen. man skulle gå så långt som möjligt med en typ ett långt rep där bak, som var som en gummisnodd, om man släppte eller ramla så åkte man till baka. som en slangbälla, SKITKUL! Haha.



Bild 1: Amanda, Hillewie och Lia!
Bild 2: Det svåra pusslet.
Bild 3: Lia och Elina i superheta brallor.
Bild 4: Jag försöker ta mig fram :o


Efter vigelsjö så fick de som ville åka å bada, jag hängde på. Och några fler!
Här kommer lite bilder på mitt öga före och efter badet!
 
FÖRE                             EFTER             

Kommentarer
Postat av: Veronica

naaw, vad roligt. jätte kul jö!

2007-09-28 @ 08:34:20
URL: http://humlisen.blogg.se
Postat av: Sara

Vah? Hur kunde det bli så? :S

2007-09-28 @ 13:04:12
URL: http://saraaaa.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0