vad är inte bättre när man är sjuk, än

bolibompa och björnes magasin?


Jag fattar inte hur man kunde tycka att bolibompa och allt var kul...

för det är SKITKUL! Nej, så kul är det kanske inte, men det är lite kul att titta på, för man tänker så mycket mer på allt då, alla detaljer som man inte tänkte på förut. Mobba mig inte, men jag kollade 2 timmar på bolibompa igår morse, och idag typ 1,5 timme. Haha!

citat från björnes kompisar på vinden:
"Är krusbär krusiga?"
"Jaaa...... För blåbär är ju blåa."
"Men vad är lingon då, ling?"
"Ja, de är ling."
"Men vad är ling egentligen?"


Haha, sköningar. Förlåt, skratta inte ut mig för min dåliga humor.

Men brukar inte ni kolla på barnprogram ibland?


   image64image63


Maja

Kommentarer
Postat av: Emma

hahaha, du jag tycker inte de är barnsligt eller ngt. skitkuuul ju! min lillebror och jag kollade på fem myror är fler en fyra elefanter för inte så länge sänn. och han är endå 11 år . världens bästa program!

2007-09-18 @ 13:08:22
URL: http://emmamathea.blogg.se
Postat av: elin

hah!, jag tycker det är galet roligt! var tvungen att skriva ner det, för att komma ihåg (:

2007-09-18 @ 18:32:34
URL: http://elinblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0